Mgr. Helena Fremlová
Tato žena má bohaté zkušenosti z medicínské praxe jako ženská sestra a porodní asistentka, má neotřelý přístup k výuce a nevšední smysl pro humor.
Mgr. Helena Fremlová je jeden z lektorů, které jsem od začátku doufala pro studenty TCM Academy získat. Znám její cestu zdravotnictvím od samých začátků, kdy se na základní škole rozhodla jít na střední zdravotnickou školu a pak prošla (jak uvádí i její medailon níže) nejrůznějším zdravotnicky orientovaným vzděláním, aby zakotvila na vysoké škole, kde vyučovala zdravotníky, a nakonec se vrátila na místo, které sama považuje za nejsmysluplnější – za katedru Střední zdravotnické školy. Tato žena má bohaté zkušenosti z medicínské praxe jako ženská sestra a porodní asistentka, má neotřelý přístup k výuce a nevšední smysl pro humor. (DP)
Vzdělání (uveden rok ukončení)
1992: Střední zdravotnická škola Zlín, obor Dětská sestra
1992: Střední zdravotnická škola Zlín, obor Porodní asistentka
2001: Pedagogická fakulta Univerzity Univerzity Palackého Olomouc, obor Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Praxe:
Všeobecná sestra ARO FNsP Brno (1992–1995)
Porodní asistentka porodní sál KNTB Zlín, a. s. (1995–1999)
Odborná učitelka (zdravotnická škola) (1999–2004; 2014–dosud): výuka v oborech Všeobecná sestra, Porodní asistentka, Zdravotnický asistent
Akademický pracovník (2005-2011):
- výuka v oborech Porodní asistentka, Všeobecná sestra
- zkušenosti s výukou v programu Univerzita třetího věku (2005–2011) o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činností souvisejících s poskytováním zdravotní péče
Helena Fremlová má zkušenosti s pořádáním seminářů, přednášek, mezinárodní konference pro nelékařské zdravotnické pracovníky Pohledy na porod (2009)
Členka České konfederace porodních asistentek (od 2005)
Zájmy:
Homeopatie:
během působení na vysoké škole se povedlo do výběru nepovinných předmětů studentů Ošetřovatelství a porodní asistence zařadit studium Homeopatie, která je Heleniným velkým koníčkem a inspirací pro nutnost holistického přístupu.